Monday, December 19, 2005

Breakfast Today

Here is my breakfast today. I went back Germany yesterday and it is working day here again on Monday. This morning, I missed the regular bus to go to office, so that I have to wait for the next bus which it takes about another one hour. Therefore, I took a chance to have a breakfast in a nice cafe which is near the bus station. It was quite nice having tomato with light cheese in the morning; meanwhile, having a cup of coffee... I enjoyed the day from the morning, although the weather is quite cold and gray out side at this moment. -no.827-

2 comments:

Ariel said...

我今天早上又去了那家咖啡店吃早餐了!!

輕鬆悠閒的吃早餐,
真的是一件很享受的是唷!!

嘿嘿!!
星期天早上,
男友都會做早餐給我吃,
而且還送到床邊讓我躺著吃早餐...
^_*
這實在是太享受了...

Ariel

Ariel said...

看著自己, 感覺著快樂的心情,
突然也覺得: 現在的自己好幸福!!

人生的際遇, 真的很難下定論,
如果我沒有跟之前的男友分手,
如果我沒有接受現在這個男人,
我真的不知道,
原來我是可以這樣幸福的!!

他的用心, 他的體貼,
真的甜到無話可說...
也許有人會說, 這一切都是剛開始,
所以才會這樣甜甜蜜蜜的,

不過, 好的開始是成功的一半,
有這樣美好的開始,
不也很好嗎?! ^_*

後來的一切,
還是需要雙方的用心經營囉!!
希望可以一直幸福下去...

小如, 我也祝福妳唷!!


Ariel

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name Gadget 1.1