Sunday, June 19, 2005

The Way I See It

The Way I See It # 30 The secret of attraction is to love yourself. Attractive people judge neither themselves nor others. They are open to gestures of love. They think about love, and express their love in every action. They know that love is not a mere sentiment, but the ultimate truth at the heart of the universe. -- Deepak Chopra Author/ philosopher www.starbucks.com/wayiseeit 習慣每天都要來一杯咖啡, 這樣已經有好幾年了... 到了美洲大陸一定也要來杯Starbucks的焦糖瑪奇朵囉!!~ 那甜甜的滋味, 就像是幸福融化在嘴裡的感覺, 恰如其分的咖啡香氣, 可以沉浸自己的靈魂自由地在天堂飛翔... ㄚ娜答幫我點了一杯大杯的焦糖瑪奇朵, 我享受著這樣簡單的幸福, 讓那甜蜜蜜的滋味停留在口中的感覺, 可以再久一點...再多一點... 手中握著溫熱的咖啡, 我突然發現這杯子上有著動人的哲學詩句, --- The Way I See It --- 喝完了咖啡, 竟讓我捨不得丟掉這杯子, 所以我記下了這杯子上的句子, 也同時記下這大杯焦糖瑪奇朵與ㄚ娜答之間的奇妙幸福滋味... -no.827-

No comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name Gadget 1.1